Thursday 31 December 2015

Profile Got7

Annyeonghaseyo
Assalamualaikum
Salam subuh guys. Hari ini baru ada minat mau menulis balik. Hehe :D Sebenarnya tak terfikir pun tapi bila dah ingat buat terus je la !! Nanti lupa pula :D




Hari ini kita akan berkenalan dengan Got7 yang merupakan artis naungan JYP ent. Group ini mempunyai 7 member dan debut pada tahun lepas (2014) dengan lagu Girls Girls Girls.
Ques:
Bila start minat diorang?
Kenapa minat diorang?
Antara semua tu paling minat siapa?
dan kenapa berpaling dari SM ke JYP?"
Baik lah. Aku akan jawab soalan ku sendiri :X Minat diorang start tahun ni juga (2015) lupa melalui apa. Yang di ketahui memang sekarang sangat minat dengan diorang. Aku suka sangat nampak diorang punya dance practice. Daebak !! Lucu tengok diorang menari.
Kenapa minat diorang sebab diorang ni la satu satu nya group yang bagi aku lucu. Aku minat EXO dan SNSD tapi aku minat diorang juga. setiap kali nampak diorang punya reality show memang terbaik. Ketawa ja la aku di buatnya.
Paling minat siapa? first tu minat semua tapi sekarang aku lebih kepada JB sang leader. First kenal Got7 ni aku tak nampak dia pun. Betul betul baru rasa dia ni muncul. Hehe :X dia handsome bagi aku. tak ada istilah cute dalam kamus ku. semua aku kata handsome. Dan JB telah merebut takhta itu setelah Sehun EXO. Aku suka nampak dia senyum. terbaik !! Keep smiling JB. For me :)
Tak berpaling pada SM pun. tapi dalam JYP ni aku hanya minat Got7. Saja ubah angon sekejap. Aku masi setia dengan SM. Trust me :)
Dah la !! jom berkenalan dengan diorang ni satu persatu. Kajja !!



Nama Sebenar : Im Jae Bum
Nama panggilan : JB
Tanggal Lahir : 6 Januari 1994
 Seorang Leader dan Lead Vocal
Tinggi : 173 cm
Berat : 63 kg
Tipe Darah : A



Nama sebenar: Mark Yi-en Tuan
Nama panggilan : Mark
Tanggal Lahir : 4 September 1993
Sebagai Vocal, Visual, Main RapperTinggi : 175 cm
Berat : 59 kg
Tipe Darah : A



Nama sebenar : Jackson Wang
Nama Panggilan: Jackson
Tanggal Lahir : 28 Maret 1994
 Sebagai Vocal, Rapper, Main Dancer
Tinggi : 174 cm
Berat : 63 kg
Tipe Darah : O



Nama sebenar : Park Jin Young
Nama panggialan : Jr. (Junior)
Tanggal Lahir : 22 September 1994
Sebagai Lead Vocal, Lead dancer
Tinggi : 178 cm
Berat : 63 kg
Tipe Darah : O



Nama sebenar : Choi Young Jae
Nama panggilan  : Youngjae
Tanggal Lahir : 17 September 1996
 Sebagai Main Vocal
Tinggi : 175 cm
Berat : 59 kg
Tipe Darah : B



Nama sebenar : Kunpimook Bhuwakul
Nama panggilan : Bambam
Tanggal Lahir : 2 Mei 1997
Sebagai Vocal, Lead RapperTinggi : 174,5 cm
Berat : 52 kg
Tipe Darah : B



Nama sebenar : Kim Yu Gyeom
Nama panggilan : Yugyeom
Tanggal Lahir : 17 November 1997
Posisi : Vocal, Lead Dancer, Maknae
Tinggi : 180 cm
Berat : 64 kg
Tipe Darah : A

ha !! tu la profile diorang. Satu je yang aku harap. Aku still minat diorang sampai bila bila. Hehe :x  K la !! Tiba tiba mengantuk. 

No comments:

Post a Comment