Monday 25 April 2016

Seventeen Pretty U

Annyeonghaseyo
Assalamualaikum... 

Malam ni aku nak story tentang comeback boy group iaitu Seventeen dengan lagu Pretty U. Seriously aku senyum senyum sendiri bila nampak mv ni semalam. Nak buat reaction tapi aku tak tahu macam mana nak buat. So ! aku tulis kat sini je la. Hehe :) 


Tak lama lagi diorang nak keluarkan album "Love Letter" dengan comeback sekali. Aku tak tahu tapi aku memang suka lagu Pretty U diorang ni. Joshua lebih banyak part dari sebelumnya. The8 atau Minghao pun handsome dalam comeback diorang kali ni. Memang daebak la. Mingyu dengan Wonwoo jangan sebut la. aku still minat diorang lagi. 

Jom tengok taeser picture diorang dulu.... 



Scoups (Leader)


Mingyu (Visual)


DK / Seokmin


Jun


Hoshi


Joshua


The8 / Minghao


Woozi


Dino (Maknae)


Jeonghan


Vernon


Seungkwan


Wonwoo

Handsomekan diorang di teaser picture ni. huh !! jatuh hati kejap... 

Ni untuk korang yang belum nonton music video diorang yang baru... 



and yang ni live showcase diorang lagu Pretty U tu.. Suka Joshua. Dia handsome di sini. My USA Boy.... 




Ok la !! Selamat menonton.. Seventeen aku tunggu comeback stage kamu yang pertama untuk Pretty U ni. Love you :))

Next entry Twice Cheer Up Mv .... 

No comments:

Post a Comment