Wednesday 27 April 2016

Aistheruyo Sota Fukushi

Annyeonghaseyo
Assalamualaikum
Ohayo



Hehe ! Ada penambahan ucapan sedikit hari ni. Memandang aku nak story tentang dia. OMG !! Aku dah jatuh cinta dengan dia. Nampaknya Sehun dah ada saingan sekarang ni. Tak tahu la ini bertahan sampai bila. !! 

Sekarang ni aku dah terjatuh cinta dengan pelakon Japan yang satu ni. OMG !! Awal awal nampak dia tak la handsome mana pun tapi sekarang dia memang handsome bagi aku. 


福士蒼汰 (ふくし そうた Sota Fukushi. Tarikh lahirnya 30 May 1993.. Dia lahir di Tokyo, Jepun. Golongan darahnya O dan tingginya 183cm (mak aii ! lagi tinggi dia dari aku. Aku cuma 173 je)

Dia ni handsome kan. kenapa aku minat dia? Hmm !! First mesti la dia handsome. Kedua dia handsome dan ketiga pun dia handsome. Aku tak akan sebab lain. Aku baru nonton dua movienya. Dia sesuai sangat pakai baju uniform sekolah. Orang tak akan perasan pun kalau dia ni sebenarnya dah habis dah zaman sekolah. 

lepas ni aku nak tengok semua movie yang dia lakon kan. Hehe :) 

Ni aku bagi gambar Sota Fukushi.. 





OMG !! Indahnya ciptaan Allah SWT.. Ok la. Tu je nak tulis sebenarnya.. Aistheruyo Sota-san :))

No comments:

Post a Comment