Monday 21 March 2016

Descendants Of The Sun

Assalamualaikum 
Annyeonghaseyo







hi readersssss. How are you? i'm fine thanks :D.. Malam ni admin nak tulis tentang satu drama korea yang memang tengah popular untuk saat ini sehingga mengalahkan rating My Love From The Star iaitu Descendants Of The Sun atau pun pminat kdramas akan panggil dots. DOTS ni lakonan Song Joong Ki, Song Hye Gyo, Jin Goo dan Kim Ji Won. Actor Jin Goo ni first time aku nampak dia berlakon sejak aku menlibatkan diri dalam dunia Kdrama. dengar kata dia sudah berkahwin 2014 hari tu.


Joong Ki memang dah selalu nampak dia berlakon. Lagipun dia bekas member RM. siapa tak kenal dia kan. Hye Gyo pula first dramanya yang aku nonton adalah Full House. Waktu tu dia berlakon dengan Rain. Lama sangat dah drama tu. Aku masih sekolah menengah lagi. Ji Won pula forst nampak dia dalam The Heirs. Dia memang comel la. Nasib Jin Goo sudah berkahwin. kalau tak mesti fandom mereka dah ramai termasuk aku. Kekeke :D ... 

Drama baru sampai episod 8. dia tayang setiap hari rabu dan khamis waktu KST (sorry lupa jam berapa).. 

lagi pun sekarang orang dah demam dengan lagu lagu ost DOTS ni. Antara penyanyi yang menyanyikan lagu OST drama ni adalah Chen EXO ft Punch. KWill, Davichi, Mad Clown ft Kim Na Young, Gummy, Yoon Mi Rae... dengar la. memang terbaik !! 

Ok la. Nak tidur. Esok class pagi.. Jumpa lagi di next story... Annyeong.. 

No comments:

Post a Comment