Thursday 30 April 2015

Exo Next Door

Assalamualaikum
Anneonghaseyo
hari ni saya ada entry terbaru untuk blog. selama berminggu minggu tak menulis akhirnya saya dapa idea nak tulis apa pada malam ni. 





direct to the entry, exo next door merupakan web drama line yang dilakonkan oleh 10 member exo yang terdiri daripada chanyeol, d.o, baekhyun, sehun dan enam lain member lain dan di lakonka oleh moon gayoung sebagai watak heroin. exo yang berpindah di kawasan perumahan moon gayoung dan menjadi sebagai pembantu rumah untuk exo. moon gayoung merupakan pelajar high school yg sedang cuti semester musim semi. 
terdapat 16 episod yg berdurasi selama 11 hingga 12 minit ni di tayangkan paa hari selasa dan khamis pada jam 3 petang wktu korea selatan. 
tapi yg buat aku sebagai fans sakit hati. rasanya persaan ini juga di alami oleh semua fans exo, tayangan selama 11 hingga 12 minit tak cukup untuk aku. tengah syok syok nonton, terus habis. hah! stress !! 

 


"sehun and baekhyun"

you're my destiny. hehe ^^

hafal skrip ye bang :)

sehun. I love you :)

Just for today :) Sehun, i always love as fans or myb more than fans. Hehe ^^ but i just want you know "i always love you" forever and ever :))


No comments:

Post a Comment