Sunday 29 March 2015

Setia City Mall

Assalamualaikum 
Annyeonghhaseyo
Selamat malam :)
Entry baru "Setia City Mall" with friends. Release tension before #FinalExam and Shopping before #GST . Hehehe :)
Kemarin kami keluar jalan jalan kat Setia City Mall . Its beautiful place in shah alam . Antara banyak banyak hari yang kami keluar bersama . Aku lebih suka the latest hangout . Banyak moment yang ada di situ . Aku tak boleh cerita . Biarlah aku sahaja yang tau. Ia nya memang sangat indah . A wonderful day :) 
Ini moment yang kami ambil. Its a beautiful moment between other moment . I hope i never forget it :))



Selfie dulu sebelum jalan . Itu memang sudah kebiasaan kami kalau mau jalan . Selfie mesti ada :) 


Lapar . McDonald la sasaran kami . Lebar senyuman . Lapar ya kak :) Hehe ^^ 


#In pet shop . With Mine, Nina and Agey (Kawan baru)

Bubble time . Aku suka moment ni . Macam budak budak main bubble . Hehe ^^ tapi comel . Lepas tu cantik pula tu .. 









#Keseronakan main bubble . Selfie tu kena ada !! :)) 

Amacam . Best tak ? Aku suka betul moment weekend hari ni (28.03.2015) !! Hope next tym kami boleh hangout bersama . Hehe ^^




No comments:

Post a Comment