Friday 30 November 2018

Hu Yi Tian

Assalamualaikum
Annyeonghaseyo

Image result for hu yi tian


Hai guys. Kalau kamu tanya aku lama menghilang pergi mana. Jawapannya ada ja di rumah tapi malas mau membuka blog jadi sebab itulah blog ni berhabuk sedikit. By the way, aku muncul ni malam pun sebab mau bagitau aku ada minat satu lagi aktor China selepas Yang Yang. Kamu pernah nonton drama china "A Love So Beautiful"? Kalau pernah comfirm kamu kenal Hu Yi Tian. Hero dalam drama tu. Yes! Dia la tu. 

First nampak Hu Yi Tian, aku tidak tahu dia tu tua dari aku (padahal tua setahun ja pun). Nah aku bagi sedikit profile Hu Yi Tian.

Image result for hu yi tian

Nama: Hu Yi Tian
Tarikh Lahir: 26 Disember 1993
Tempat Lahir: Hangzhou, Zhejiang, Tiongkok
Dia model, pelakon dan penyanyi. 

Handsome kan dia. First nampak dia dalam drama A Love So Beautiful, seriously tempat Sehun betul-betul terancam. Sikit lagi aku tukar wallpaper handphone ku jadi gambarnya. Dalam 3 ke 4 hari juga la dia menguasai pemikiran :D Tapi lepas tu kedudukan Sehun aman balik. 

Okay! Aku bagi gambar Hu Yi Tian yang lain k

Image result for hu yi tian

Related image

Related image

Image result for hu yi tian

Sudahlah! Selebihnya kamu tengok di google la ya. Bye~ Love you guys

No comments:

Post a Comment