Wednesday 20 November 2013

[TAMAT SEKOLAH] :)

Pada tanggal 1 hari tuh genap la seminggu aku berhenti sekolah atau pun dengan kata lainnya menamatkan persekolahan tapi exam masih ada laa. Pengajian Am da lepas sekarang tinggal dua paper lagi. B.Melayu dan Sejarah serta paper ulangan Pengajian Am :) Hah !! malas la aku discuss pasal subjek dan exam tu. hari ni aku nak upload  tentang kegiatan kami sebelum cuti sekolah tu. Hehehe :) Let's show out :)




* in class :* biar pun tak cantik tapi ini kelass yang banyak mengetahui apa- jua yang rasai. Kami bergaduh, kena marah, menangis semua dia tahu. kami sayang kelas kami :) 





* In dataran ilmu :) 
have fun tym cikgu-cikgu tinggal kami sebab pergi kursus 1 minggu di Johor. Bahagia nya hidup :) 





*In bilik mesyuarat. Time excited sangat nak terima baucer RM 250. Hehew 

Anyway, ini ja yang sempat aku buat. kalau ada lagi yang lain, aku sambung part 2 k :)



No comments:

Post a Comment